Ποια είναι η αντιμετώπιση εργαζομένου σε περιπτώσεις καραντίνας;
The value of safety in Finance Services.
16449
post-template-default,single,single-post,postid-16449,single-format-standard,bridge-core-2.7.1,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.6,qode-theme-bridge,bridge-child,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
καραντίνα εργαζόμενος

Ποια είναι η αντιμετώπιση εργαζομένου σε περιπτώσεις καραντίνας λόγω Covid-19;

 

Σύμφωνα με το Άρθρο 15 N.4722/2020,ο εργοδότης που απασχολεί εργαζόμενο που τίθεται σε καραντίνα 14 ημερών στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης λόγω Covid-19:

1) εφόσον είναι δυνατόν, να μπει σε τηλεργασία ο εργαζόμενος.

2) εάν δεν είναι εφικτή η τηλεργασία, μετά την λήξη της καραντίνας του εργαζόμενου να απασχολεί τον εργαζόμενο πέραν του συμφωνημένου ημερήσιου ωραρίου, κατά μία ώρα ημερησίως, αναλόγως πάντα με τις ανάγκες της επιχείρησης  μέχρι την συμπλήρωση των ωρών που αντιστοιχούν  στις εργάσιμες ημέρες που απείχε λόγω της καραντίνας.

Για αυτές τις επιπλέον ώρες δεν δικαιούται καμία προσαύξηση ή αμοιβή για πρόσθετη εργασία. Ο εργοδότης έχει την υποχρέωση να καταβάλλει κανονικά το σύνολο των αποδοχών και ασφαλιστικών εισφορών για το διάστημα παραμονής κατ’ οίκον του εργαζομένου.